Brood uit het rijsmandje

Van Broba kregen we een rijs mandje met toebehoren.

Brood bakken had ik al vaker gedaan maar vaak werden dat van die lage platte stugge broden. Overigens lag dit probleem helemaal bij mij. Hoe fijn is het dat ik nu gebruik kan maken van een rijs mandje. En ik kreeg gelijk de eerste keer een prachtig rond brood. Mandje na het rijzen goed uitkloppen , ik had hem flink bestoven met bloem, en hij is alweer klaar voor de volgende ronde.

Het fijne is dat je bij het rijs mandje ook toebehoren krijgt zoals mesjes om mooie patronen op je brood te maken (ik ga nog even door oefenen) en een e-book met recepten. Dit allemaal zodat je een echte thuisbakker kunt worden, of je blijft gewoon af en toe een brood bakken zoals ik doe. En in de bijgeleverde broodzak kun je hem lekker vers bewaren.

Met het bijgeleverde e-book gaan er vast nog vele broden uit onze oven rollen. Alleen voor de heerlijke geur zou je het al doen toch? Jullie gaan dit mandje zeker nog vaker voorbij zien komen want ik ben fan. 

Je vind de rijs manden, en andere toffe producten hier.








Reacties